ALLT-I-ETT-SYSTEM
Den ultimata plattformen med allt samlat för din digitala marknadsföring
ALLT-I-ETT-SYSTEM
Den ultimata plattformen med allt samlat för din digitala marknadsföring
Plattformen som täcker alla dina behov inom leadshantering och marknadsföring!
Är du också trött på att behöva logga in i olika system vad du än ska göra? Dessutom alla kostnader för de olika systemen... Med denna-allt-i-ett-plattform behöver du bara ETT inlogg och du betalar bara för ETT system.
Här sköter du dina sociala medier, skapar automatiska workflows, hostar din hemsida och mycket mer. Var smart och samla allt på ett och samma ställe och få dessutom direktsupport av mig.
Vad ingår?
✅ Obegränsat antal team-medlemmar
✅Hemsida & funnels
✅Chatbubbla på hemsida
✅ CRM & pipelines
✅ E-postmarknadsföring (obegränsat antal mejl-adresser)
✅ Betallösningar
✅ Kalenderbokningar
✅ Planeringsverktyg för sociala medier
✅Analysverktyg
✅ Rapporter för bl.a. Google och Meta ads
✅ Automationer & workflows
✅SMS- och e-postsekvenser (100 sms ingår)
✅ Kurserverktyg, communities & medlemsskap
✅ Direktintegration med Facebook & TikTok lead form
✅Fakturering
✅ Dokumentsignering
✅ Mobilapp
🚀 Jag hjälper dig även att komma igång med systemet och sätta upp de tekniska delarna, koppla konton, Stripe, domän m.m.
Pris: 899 kr/månad
Du kan avsluta när du vill, debitering sker i förskott så vid eventuellt avslut får du använda systemet månaden ut.
Genom att bygga en dedikerad landningssida och säljtratt ökar vi chanserna till att leda en potentiell kund till konvertering, ex. bokning, köp, lead.
Det här är din automatiska säljmaskin där vi även har möjlighet att koppla på mejlsekvenser för att bearbeta leads till betalande kunder.
För landningssida och workflows använder jag självklart allt-i-ett-systemet som hjälper oss att täcka hela säljprocessen. Har du din hemsida uppsatt i ett annat system? Inga problem! I så fall sätter vi upp landningssidan via en subdomän, exempelvis: hej.dindomän.se
Pris från 4 900 kr.
En hemsida är ofta generell och kan vara överväldigande för besökaren medan en funnel är strategiskt framtagen till att stegvis leda kunden från intresse/medvetenhet till att faktiskt ta action.
På en hemsida finns ofta menyer, länkar och andra sidospår vilket kan förvirra kunden. En funnel har ett tydligt och specifikt syfte och leder kunden till en enda handling.
En funnel låter dig anpassa ditt budskap och innehåll efter målgruppensbehov och intresse. Genom att dela upp funneln i flera steg kan du bemöteinvändningar och bygga förtroende innan du “ber om” en konvertering.
Med en funnel kan du samla in information (som t.ex. e-post) och följa upp med automatiserade e-postsekvenser vilket värmer upp och bearbetar leads till betalande kunder. En länk direkt till hemsidan riskerar att vi tappar potentiella kunder som lämnar utan att ta action.
Funnels är optimerade för att konvertera. De kan exempelvis inkludera:
- Social proof (recensioner, case-studies)
- Tydliga uppmaningar till handling (call to action)
- Enkla val med bara en väg att gå
Med en funnel kan du spåra varje steg och se exakt var kunderna faller bort vilket gör det lättare att optimera och förbättra jämfört med en hemsida.
Genom en funnel kan du samla in och därefter engagera och vårda leads som inte är redo att köpa direkt. Vi bygger förtroende och värmer upp lead till betalande kund.
_______________________________________
Integritetspolicy & Cookie Policy
© 2025 Making Media. Alla rättigheter reserverade.